sofiaedvardsson

Direktlänk till inlägg 1 november 2014

HELLO NOVEMBER

Av Sofia Edvardsson - 1 november 2014 13:56

 

Oj det är redan november. Vad tiden har gått fort! MIn kompis Josefin gick precis hem. Hon var bara över ett litet tag och vi pratade om julen och så haha. Igår var det ju halloweenfest här och det var kul. När typ alla barn hade kommit, Jag (12 år),min bror Oskar (15 år), Emelie (12 år), Mikaela (15 år),Filippa (15 år), Karl (14 år), Vilmer (10 år, tror jag??), Birk (15 år), Vidar (13 år), det var även ett till barn som inte hade kommit ändå, Sebastian (3 år??). Men ivarjefall då gick jag, Oskar, Emelie, Karl, Vilmer, Birk och Vidar bus eller godis hahah. Det var jättekul vi lurade alla och gick till samma hus 3 gånger typ och det var verkligen jättekul. Då v´fick vi ihop 2,5 kg. Asså det är helt enormt. Sedan så åt vi middag och körde viskleken och en lek då man ska byga på en historia och jag ska nog inte berätta den historian. Sedan gick vi ut på bus eller godis igen och då var alla barn med, men vi gick bara en liten sväng och fick lite över 500gram. Sedan så körde vi ett spel som hette "3 snabba svar. Vi gick sedan ut och körde burken och lite så. Kvällen var så kul och vi kommer träffa det här gänget nästa gång på nyårsafton. Men det vra allt för mig. 

 
 
Emeline

Emeline

1 november 2014 20:34

Fin bild :)

http://threewishes.devote.se

 
Amanda Bredmar

Amanda Bredmar

2 november 2014 17:34

Hej så fin blogg du har. Kolla gärna in på min. Läs om smink, mode och på bra musiktips :D
amandabredmar.devote.se

http://amandabredmar.devote.se

Sofia Edvardsson

2 november 2014 17:45

Tack, klart jag kollar in din blogg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Edvardsson - 29 december 2014 13:59

Yoo! På er alla! Nu Kommer ni få se lite mer julklappar jag har fått nu 2014. I detta inlägg kommer det vara mest tvåler mn även lite annat skönhet inspererade saker jag fått och tack så sjukt mycket alla som gav mig något!! <3   Ja jag fi...

Av Sofia Edvardsson - 29 december 2014 13:35

      I am back! Julafto var för ganska länge sedan nu men jag tänkte att vissa lite julklappar jag fick, Bland annat så fick jag en massa nagellack! Som ni er här ovan. Nagellacken är från Formula X, Har ingen anning om vad det är för  märke me...

Av Sofia Edvardsson - 8 december 2014 14:15


   

Av Sofia Edvardsson - 6 december 2014 14:15

    KLICKA PÅ BILDER FRÖ ATT KOMMA TILL PRODUKTERNA! ...

Av Sofia Edvardsson - 5 december 2014 06:00

                        

♡Välkommen♡

 

             Namn:Sofia

             Ålder:12 år

Jag är en tjej som gillar lite allt möjligt. Men har inte så bra tålamod. I denna blogg blir det foton, bakning och kreativa saker. 

 

Har du någon fråga?

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Novembers blogg!

Besökstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards