sofiaedvardsson

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2014

Halloween TAG

Av Sofia Edvardsson - 31 oktober 2014 11:31

 

1.Vilken är din favorit halloweenfilm?
Jag vet faktiskt inte haha. Kan inte ens komma på en halloweenfilm

2. 1-10, hur mycket tycker du om halloween?


3.Vilket är ditt käraste halloweenminne?
Oj, jag har nog iget speciellt minne för halloween tror jag.

4.Har du alltid varit en halloween älskare?
Ja man får ju godis haha!


5.Hur kommer du in i en halloweenkänsla? 
Jag tycker att halloween ska vara ganska mörk. Så släcka lampor och kanske tända några små lampor för att göra det lite mysigt!


6.Favorit halloween dekoration?
Pumpor tror jag!

7.Favorit halloween/höst doft?
På hösten älskar jag vanilj det luktar så gott. Men på halloween lite unkett (hur stavas det??) Kanske låter konstigt men halloween ska ju vara lite läskigt och inte så frescht. Tyckr jag ivarjefall.


8.Favorit godis?
Då antar jag att de menar på halloween. Jag vet faktiskt inte men jag tycker man kan äta vad som helst för godis på halloween. Sedan så kan det ju vara lite mer halloweenigt om man kanske äter fingar, döskallar eller något sådant.


9.Vampyrer eller zombies?
Zombies för de är fett läskiga och går bara runt och är död, haha.


10.Vad är din konstigaste skräck?
Mega myror, som i Harry Potter men istället för spindlar, myror, ahha.


11.Sist men inte minst, tror du på spöken?
Nej knappast.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Edvardsson - 29 december 2014 13:59

Yoo! På er alla! Nu Kommer ni få se lite mer julklappar jag har fått nu 2014. I detta inlägg kommer det vara mest tvåler mn även lite annat skönhet inspererade saker jag fått och tack så sjukt mycket alla som gav mig något!! <3   Ja jag fi...

Av Sofia Edvardsson - 29 december 2014 13:35

      I am back! Julafto var för ganska länge sedan nu men jag tänkte att vissa lite julklappar jag fick, Bland annat så fick jag en massa nagellack! Som ni er här ovan. Nagellacken är från Formula X, Har ingen anning om vad det är för  märke me...

Av Sofia Edvardsson - 8 december 2014 14:15


   

Av Sofia Edvardsson - 6 december 2014 14:15

    KLICKA PÅ BILDER FRÖ ATT KOMMA TILL PRODUKTERNA! ...

Av Sofia Edvardsson - 5 december 2014 06:00

                        

♡Välkommen♡

 

             Namn:Sofia

             Ålder:12 år

Jag är en tjej som gillar lite allt möjligt. Men har inte så bra tålamod. I denna blogg blir det foton, bakning och kreativa saker. 

 

Har du någon fråga?

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Novembers blogg!

Besökstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards